Вишивка ручної роботи

субота, 25 лютого 2012 р.

Рейтинг найдорожчих брендів: Apple змістив Google, McDonald's обігнав Microsoft

млрд, Компан, сть, бренд, рейтингу, найдорожчим, Google, брендом, найдорожчих, Про, Apple, долар, Microsoft, стала, McDonald, Coca-Cola, Варт, вартост, Brown, пос, кац, Millward, сходинку, сфер, працюють, швидкого, списку, автомоб, першу, також, вперше, зростання, усп, харчування, телекомун, бренду, China, виробник, Mobile, яка, Американський, мережа, виросла, Electric, ться, сля, такий, IBM, General, Marlboro, тор, десятку, агентства, дчать, досл, думка, становить, престижн, льки, дженн, продуктивност, партнерами, нку, четверту, роки, дор, Чотири, але, став, Уелша, назвали, зац, сфери, цьому, глави, високий, рейтинг, вню, зараз, половин, ями, гнавши, IT-компан, тер, льше, популярн, складанн, представлен, десяти, врахову, словами, експерт, говорить, високу, перспективи, тера, стився, Найб, Соц, Facebook, альна, експерти, тепер, сце, домоглася, програмного, технолог, ресторан, займа, оператор, Трет, йних, язку, електрон, яте, фактично, виробника, новачком, посп, продукц, розм, утримувала, марки, замика, торгово, ятою, дерство, сьом, нформац, нили, сходинц, китайська, льших, позаду, йна, дев, тал, залишивши, днявшись, кап

Apple назвали найдорожчим брендом

Компанія Apple вперше стала найдорожчим брендом, залишивши позаду Google, а McDonald's став найдорожчим брендом не зі сфери IT, обігнавши при цьому Microsoft.Про це свідчать результати дослідженні агентства Millward Brown.
Чотири роки поспіль лідерство в списку ста найдорожчих брендів світу утримувала компанія Google.

Вартість цієї торгової марки виросла за рік на 84% і тепер оцінюється в 153 млрд.. доларів, що фактично дорівнює половині капіталізації компанії, яка становить зараз більше 323 млрд.. доларів.



За словами глави Millward Brown Пітера Уелша, такий високий рейтинг компанії говорить не тільки про популярність і престижність бренду, але й про високу оцінку продуктивності продукції Apple її партнерами і конкурентами.

При складанні рейтингу враховується також думка експертів про перспективи зростання компанії.

Шість з десяти найдорожчих брендів представлені компаніями, що працюють у сфері інформаційних технологій і телекомунікацій.

Третє місце, після Google, займає IBM, п'яте - у виробника програмного забезпечення Microsoft.

Американський оператор стільникового зв'язку AT&T розмістився на сьомій сходинці рейтингу, китайська телекомунікаційна компанія China Mobile стала дев'ятою в списку, замикає десятку американський виробник електроніки General Electric.

Соціальна мережа Facebook стала новачком у рейтингу і посіла 35 сходинку, вартість бренду експерти оцінили в 19 млрд.. доларів.

Найбільших успіхів з не IT-компаній домоглася мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's, яка, піднявшись на дві позиції, посіла четверту сходинку рейтингу.

Пітер Уелш пояснив такий успіх McDonald's в першу чергу зростанням популярності фаст-фуду в Китаї, що вплинуло на загальне зростання вартості брендів компаній, що працюють в сфері швидкого харчування.

У першу десятку також увійшли Coca-Cola і Marlboro.

Toyota після скандалу з відкликанням великої партії автомобілів повернула собі колишні позиції і стала найдорожчим брендом серед виробників автомобілів.

Топ-10 найдорожчих брендів світу:
Apple - $ 153 млрд. (+84%)
Google - $ 111 млрд. (-2%)
IBM - $ 101 млрд. (+17%)
McDonald's - $ 81 млрд. (+23%)
Microsoft - $ 78.2 млрд. (+2%)
Coca-Cola - $ 73.8 млрд. (+8%)
AT & T - $ 69.9 млрд. (без змін)
Marlboro - $ 67.5 млрд. (+18%)
China Mobile - $ 57.3 млрд. (+9%)
General Electric - $ 50.3 млрд. (+12%)

(У відсотках до торішніх показників)

Загальна вартість ста найдорожчих брендів за рік виросла на 17% до 2,4 трильйонів доларів.

Відзначимо, за версією компанії Brand Finance компанія Coca-Cola вперше вибула з першої десятки 500 провідних світових брендів, втративши у вартості $ 9 млрд. і спустившись з третьої строчки на 16. Найдорожчим брендом у рейтингу 2011 визнаний Google з показником вартості $ 44,3 млрд., випередивши Microsoft ($ 42,8 млрд.), який піднявся з торішньою п'ятого рядка на другу.
За матерiалами: Бі-бі-сі

1 коментар:

  1. млрд, Компан, сть, бренд, рейтингу, найдорожчим, Google, брендом, найдорожчих, Про, Apple, долар, Microsoft, стала, McDonald, Coca-Cola, Варт, вартост, Brown, пос, кац, Millward, сходинку, сфер, працюють, швидкого, списку, автомоб, першу, також, вперше, зростання, усп, харчування, телекомун, бренду, China, виробник, Mobile, яка, Американський, мережа, виросла, Electric, ться, сля, такий, IBM, General, Marlboro, тор, десятку, агентства, дчать, досл, думка, становить, престижн, льки, дженн, продуктивност, партнерами, нку, четверту, роки, дор, Чотири, але, став, Уелша, назвали, зац, сфери, цьому, глави, високий, рейтинг, вню, зараз, половин, ями, гнавши, IT-компан, тер, льше, популярн, складанн, представлен, десяти, врахову, словами, експерт, говорить, високу, перспективи, тера, стився, Найб, Соц, Facebook, альна, експерти, тепер, сце, домоглася, програмного, технолог, ресторан, займа, оператор, Трет, йних, язку, електрон, яте, фактично, виробника, новачком, посп, продукц, розм, утримувала, марки, замика, торгово, ятою, дерство, сьом, нформац, нили, сходинц, китайська, льших, позаду, йна, дев, тал, залишивши, днявшись, кап

    ВідповістиВидалити